از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

تا 96/6/6

رسوندم خودمو به اول این ماه

تا دیر نشه واسه 96/6/6

رسوندم خودمو تا دست به قلم بشم و بگم دست به قلم باش

قلم که از دستت نیوفتاده، ولی پنهانی نوشتی

اومدم بگم بمون و چراغشو روشن کن

توی تاریکخونه، عکسای تاریک چاپ میشن

یا شاید رسیدیم به جایی که توی تاریکخونه عکس میگیریم

واسه عکس انداختن باید چراغ روشن کرد

تا زیبایی ها معلوم بشن

چراغاتو روشن کن

هوا، هوای درد نیست

چراغاتو روشن کن

جایی برای غم نیست

البته

نه که همیشه همه چی بر وفق مراد باشه ها

اینجوریام نیست

ولی تا تاریکی نباشه، روشنی مفهومی نداره

همش کنار هم قشنگه

با همینا بزرگ میشیم

فقط باید مراقب باشیم پیر نشیم


وای چه حس خوبی داره دستتو بذاری روی کیبورد و بدون فکر کردن تایپ کنی

دلم تنگ شده بود

آخیش

۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دختر خوب
۱۲ شهریور ۱۵:۳۱
:)

ممنون بابت همه ی آرزوهای خوب...!

آرزومند زندگی سبز برای شما...!:)

پاسخ :

سبزه سبز باش
با ریشه های استوار:)
دختر خوب
۰۶ شهریور ۰۰:۱۳
سلام...
هردنبیل...:)
یاد یه چیزی افتادم...:)
اومده بودم قالبمو برگردونم به قبل تا فردا 6 صبح پست آخرم نشون داده شه....
اینا رو که خوندم...این انرژی رو که دیدم شرمنده شدم...
اوف....
کاش زودتر میدیدم اینجا رو...
به خدا پر حرفم...از درز دیوار تا اتوی لباس دومادی...
دستم به نوشتن نمیره پنج بار متنمو ویرایش کردم....
حرف خداحافظیه...

یه فکری به سرم زد...
فقط یکم فرصت میخوام...
شاید تا اخر شهریور...
خبر میدم وگرنه خدانگهدار...
همیشه خوب باش....:)

پاسخ :

این انرژی از یه چیز نشات میگیره
از یه زمانی، تصمیم گرفتم یه جور دیگه باشم
بعضی وقتا یه چیزی میخواد باز برگردونه به عقب
ولی پسش میزنم
حالا یا کلا میرن و این حال جدید میمونه
یا جمع میشن روی هم و یهو زمینم میزنن

راستی، بدخواهات شرمنده باشن

میفهمم دست به نوشتن نرفتن یعنی چی
ولی یه کاری کن
دستتو بذار روی کیبورد و بنویس
فکرنکن، فقط بنویس
بعدم نخونده ارسالش کن
تجربه ی شیرینیه
امتحانش کن حتما
کمکت میکنه

فرصت هست دخترخوب
بازم منتظر رونمایی وبت هستم
ولی حواست باشه، واسه خودت دیر نشه
هرچی زودتر شروع کنی، زودتر حال خوب میاد سراغت

منتظر خبرت هستم
دختر خوب این دنیا بمون
جای تاس طوسی خالی میشه

راستی،ببخشید دیر خبر دادم
یعنی خب دیر پیدات کردم
ولی خوشحالم که لحظه ی آخر پیدات کردم و اومدی اینجا
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان