از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

تصمیم کبری

بالاخره راهمو پیدا کردم

همه رو بیچاره کردم

ولی لااقل اشتباه نکردم

طول کشید، ولی سنت شکنی کردم

میرم دانشگاه واسه ارشد مینویسم

دو سه ماه اولش دنبال شرکت واسه پذیرش میگردم

اگه پذیرش شدم، انصراف میدم و میرم دنبالش

اگه پذیرش نشدم، میچسبم به کار تا شهریه دانشگاه دربیارم


تا این دوسال هم بگذره

یا اونجوری

یا اینجوری

یا هرجوری

بسم الله الرحمن الرحیم

الهی به امید تو

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
وجوج جیم
۲۲ شهریور ۰۱:۵۵
چقدر جالبن آدم هایی که برای چیزی که میخوان تلاش می کنن و آویزون باباشون نیستن.چه حس خوبی دارن:))
خوشحالم براتون

پاسخ :

خوشحالم برا نظرتون
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان