از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

قدمت روی چشم

داری میای؟
قدمت روی چشم
ولی من هیچ حسی بهت ندارم
امسال اینجوری شدم
نه که خنثی باشم
وانمود میکنم که حسی ندارم
معلوم نیست وقتی برسی، چه بلایی سرم میاد
با خاطراتت چه کنم؟
چطور به روی خودم نیارم؟
مگه میشه تو بیای و خیلی چیزارو با خودت نیاری؟
تو قلبت حرفای زیادی داری
هر قدمی که برمیداری
هرچی جلوتر میری
هر روزت تداعی کننده ی خاطرات خوبیه
وای اگه با خودت بارون هم بیاری
میتونم مث گذشته زیر بارونت قدم بزنم و بلندبلند بخندم؟
تو که بیای،روزای تازه ای باید تمرین کنم
بیا که سخت انتظارتو میکشم
بیا پاییز عاشق
بیا فصل محبوبم
هرچی باشی
خوب یا بد
تا ابد دوستت دارم

فقط باید پاییزی باشی تا بفهمی اکنون چه حالی ام
۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان