از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

آبان

آبان هم رسید

قلب پاییز

صدای تپش های سی روزه اش به گوش میرسد

گرمای دستانش نهفته در سوزی سرد

آرام نوازش میدهد موهایم را

آبان مرا خوب میشناسد

من زاده ی قلب پاییزم

زاده ی آبان

و عاشقانه دوستش دارم

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
دختر خوب
۰۴ آبان ۱۸:۱۵
شاید از 10 تا 30 ام فقط سه چهار شب رو چک نکردم!

انصاف نیست نوشته هاتو خام میذاری تو دهنمون!
تلخ تلخ...!
امید شکری هست هنوز؟!
به نذر؟


نمیدونستم آبانی هستی!به هر حال تولدت مبارک...!
قول بده امسال قوی تر باشی!بشی!

پاسخ :

از پنجشنبه تا چهارشنبه ی هر هفته
تلاش میکنم برگردم به حالت قبل
به روزای عادی
و دوباره پنجشنبه
هرچی ساختم ویران میشه

نذر
امید
حیات
شور و شوق
مدتیه گم شدن
لابلای این پنجشنبه ها

ممنون بابت تبریک:)
تولدم ۹ آبان
لطفا همون روز هم بهم تبریک بگو
خوشحال میشم
از اینجور چیزا خوشم میاد
دلمو شاد میکنه :)

یه آبانی
مزخرف ترین خصلتش اینه که
پر از حسه
دلش کف دستشه

راستی
دلم برات تنگ شده بود
خوشحالم که یه همراه ثابت دارم
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان