از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

یک فنجان کاپوچینو

خودم بودم و خودم
از خواب عصرگاهی بیدار شدم
زیرکتری را روشن کردم
لیوان سفالی خودم را برداشتم
کاپوچینوی عزیز را درونش ریختم و منتظر آب بودم
بیخیال سرمیکرد
اصلا انگار نه انگار که دارم نگاهش میکنم
بالاخره خونش به جوش آمد
لیوان را نصفه آبجوش کردم که غلیظ بماند
آهنگی را اتفاقی پلی کردم
حضرت معین بود و میخواند
دلم تنگه تنگه واسه خاطراتت که کهنه نمیشن
قاشق را در لیوان چرخاندم و رفتم سمت ایوان
روی پله ها نشستم و خیره شدم به شکوفه های مرکبات
مرکباتی که نمیدانم نارنج بود، پرتغال بود یا شایدم لیمو
از دور بویش کردم
بوی خوشش به مشام میرسید
اسمان را نگاه کردم و لیوان را جرعه جرعه نوشیدم
میشد کمی کمتر بریزم
به اندازه ای که دوست داشتم غلیظ نبود
معین دیگر نمیخواند
اینبار خواننده ای دیگر گلو پاره میکرد که
غمگین چو پاییزم از من بگذر
با او زمزمه کنان لیوان را درون سینک گذاشتم
یادم نیست شستمش یا نه
کمی فکر کردم به فردا
بیخیال فردا
لباس عوض کردم و راهی شهر شدم
شهری هر عضوش داستانی عجیب دارد
۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
دختر خوب
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۳۱
بچه خواهرم همیشه پلی لیستش شاده شاده!
یعنی حتا وقتایی که دلت اهنگ عمیق میخواد هم شاده شاده!
ناخود اگاه حالت خوب میشه!
پلی لیستتو شاد کن!

:)
هر چند به کاپوچینو و هوای نم دار بهاری نچسبه!

پاسخ :

تازه کمرم خوب شده بود
اتفاقا چند روز پیش پلی لیستم شاد بود
که منجر به تشدید کمردرد گردید
خب فضا شادمان بود و میطلبید اندکی حرکات موزون
و البته همین فردا دارم میرم پیش آرتاداد
درد داره ها
شدیــــــــــد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان