از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

بهترم

به شدت درگیر مسائل روزمره زندگی شدم
و تقریبا سرم شلوغه
فیلم زیاد میبینم
کمتر فکرمیکنم
کمتر به گذشته برمیگردم
خاطراتمو ورق نمیزنم
اوضاع نسبتا خوبی دارم
حداقل نسبت به چندهفته پیش خیلی بهترم
تغییراتم چشمگیر بوده
و فکرمیکنم دلیلش
ندیدن اونیه که نباید ببینمش
تو این دو هفته فکر کنم ندیدمش
و این به ته نشین شدن خاطرات کمک میکنه
فقط یه جواب واسه عکس پروفایلش دارم که امشب اتفاقی دیدمش
مرد اگه مرد باشه
پا میذاره روی خودش واسه آسایش محبوبش
و اما
بازم تشکر ویژه از آشنای قدیمی
دخترخوب بلاگ
حضور یه آشنا باعث دلگرمیه
۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دختر خوب
۱۹ ارديبهشت ۱۷:۰۴
ماسک صورت بذار...خخخخ!

نه منظورم اینه مواظب سلامتیتون باشین!

پاسخ :

فقط اینو میدونم که
ورزش دشمن سلامتیه
به یقین رسیدم دیگه
خخخخ
دختر خوب
۱۴ ارديبهشت ۱۴:۴۴
اول که من که هیچ کاری نکردم!
بعدم که خیلی خوبه سر آدم شلوغ باشه،دعا کن سرای ماهام همینطوری شلوغ بشه!


کمر درد چی میگه!
به قول دوستای متاهلم به دوستای متاهلم به خودت برس!دو نخطه دی!

پاسخ :

خدا سر شمارو هم شلوغ کنه
انشالله تعالی

منم نمیدونم کمردرد چی میگه
زبونشو نیمفهمم
اونم زبون حالیش هست
فعلا که لنگ در هوا میخوابم
به امید بهبودی

به خودم برسم!؟چیکار کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان