از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

حاصل دسترنج

نتایج فعالیت علمی و مستمر یک جوان ایرانی
در یک جمعه ی تابستانی
که باید تا 20 روز دیگر فایل سمینار خود را اماده کند و جلوی چندتا استاد مریض ارائه دهد
و هنوز هم هیچ غلطی در این باب نکرده
به شرح زیر است:
Hercules.2014
Rampage.2018
Skyscraper.2018
Whats.Your.Number.2011
قسمت15 ساخت ایران2
اکسیدان
مصادره
قسمت1 ممنوعه

تنها ابتکار عمل جوان فوق در راستای عملکرد فوق
این بوده که ایرانی خارجی میکس کرده و اصطلاحا ترکیبی زده

وی منتظر است حاصل دسترنج سختی های خود را در 20روز آینده مشاهده بنماید
(وی هنوز جمله اول هم واسه ارائه آماده ندارد)

به قول امیرجعفری، دارم به چوخ میرم
حالیم نیست
همش هم یه علت داره
دارم کاریو انجام میدم که بشدت ازش متنفرم
و وقتی علاقه نباشه، آدم اگه استعداد هم داشته باشه خودش کورش میکنه
منو چه به این غلطا
من باید بشینم جلو یکی مخشو تیلیت کنم قراردادشو امضا کنه
آی حال میده
ولی اینجا ایران است و ما ایرانی و حتما باید مهندس بشیم
از من به شما نصیحت
کاریو که دوس دارین انجام بدین
تا هیچوقت ازش خسته نشین
وقتی عاشق کارت باشی
به بهترین نحو انجامش میدی و از تمام بالا پاییناش لذت میبری
لازم به ذکر است
درس خوندن هم کار به حساب میاد
این جمله که درس میخونم تا کاریو که دوس دارم بدست بیارم، گولتون نزنه
کاری که با درس خوندن در 6 سال بدست بیاد، با تجربه کردنش 1ساله بدست میاد
مگر اینکه کارتون از علمتون سرچشمه بگیره
(وی خودش هم نفهمید چی گفت ولی امیدوار است اصل مطلب را بگیرید)
۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان