از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

جنون

امشب بازهم ماه مهمان اتاقم شده

چندساعتی میشود که از پنجره خودش را به داخل انداخته

و چندساعتی هست که در خاطراتم غرق شده ام

از پچ پچ های گاه و بیگاه اطرافیانت، حدس هایی میزنم

خودت را که ببینم، میفهمم حدسم درست بوده یا غلط

میدانم مرا نبخشیدی، ولی امیدوارم توانسته باشی درک کنی

که چه کسی باید میبخشید و بخشید

از روزی که به آن قرار لعنتی رفتی، برای من پرکشیدی

چون نمیخواستم یار ذخیره باشم برای اما و اگرهای شما

بخیال

این ها زخم هایی هستند که گهگاهی سر باز میکنند

نباید اهمیت داد

همینکه خوب باشی و خوشبخت، برای من کافیست

اینکه بخشیده باشی یا نفرین کرده باشی، به خودت مربوط است

همیشه برایت بهترین ها را خواسته‌ام و می‌خواهم

امیدوارم حدسم درست باشد و بهترین اتفاق برایت رقم بخورد

اینو به زبون خودم میگم، مث گذشته

ماه آسمونم

میدونم الان خیلی نگرانی و استرس داری

ولی مث همیشه جز خودت، هیشکی نمیفهمه

و البته من

تو قوی تر از اون حرفایی که بخوای با این نگرانی های بی مورد

خودت و ارامشتو به خطر بندازی

همه چی خوب پیش میره و تو بهترین حس دنیارو تجربه میکنی

مواظب خودتون باش

منم همیشه برای ارامش و خوشبختیت دعا میکنم

شب بخیر

 

پ.ن: عنوان خودش گویای شرایط هست

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان