از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

آدم ها

خسته شدم

از آدمای اطرافم که همش ازم انتظار دارن و هیچکدوم درکم نمیکنن

خستم از ادمایی که هربار واسه گله و شکایت رفتم سراغشون تا حرف بزنم

همیشه منو محکوم کردن

خسته شدم و دیگه حوصله ندارم

کاش یکی بود میفهمید

میگفت اره حق با توست

شدیدا به یکی نیاز دارم که منو بلد باشه

که حتی اگه کاری خلاف میلم ازم میخواد، بلد باشه چطور ازم درخواست‌کنه

که به زور اون کارو‌ انجام ندم

درک نشدن

نفهمیدن

انتظار داشتن

محکوم بودن

اینا تحملش سخته

بخصوص وقتی که مجبور باشی سکوت کنی

حوصله ندارم دیگه

جالبیش اینجاست اگه بزنم زیرهمه چی و برم

بازم محکوم منم

نیازمند یک نفر که بلد باشد مارا

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
وجوج جیم
۱۸ مهر ۰۰:۰۸

همشهری عزیز

پیام تبریک تولد شما شگفت انگیز ترین چیزی بود که روز قبل از تولدم دریافت کردم.دلیلش این بود که اصلا احتمال نمیدادم همچین چیزی توی خاطر شما باشه.من به کسایی که بهم تبریک گفتن زنگ زدم یا رو در رو بغلشون کردم.درباره شما امکان هیچ کدوم وجود نداشت!پس مجبورم این کامنت رو بنویسم و امیدوارم گم نشه بین پیام های صندوق نظرات این وبلاگ.فقط میخواستم بدونید که اهمیت دادن آدم ها به همچین چیزی برام باارزشه و خواهد بود.

اولین چیزی که درباره شما به یاد دارم اون وبلاگ تاریک و نمورتون بود.خوشحال کننده بود که از اون فضا بیرون اومدید و الان در فضای روشن تری مینویسید.امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه و یه روزی قشنگ ترین خبر ها رو از این وبلاگ دنبال کنم.حتی اگر هرگز صاحبش رو نشناسم

پاسخ :

خوشحالم که خوشحال یا به قول خودت، شگفت زده شدی
برای منم باارزشه که تونستم دلیل این موضوع باشم
عکاس باشی عکسشو گرفت :)

وبلاگ تاریک و نمور، توصیف قشنگی بود، دوس داشتم
اینکه توی تاریکی بنویسیم، یا توی روشنی، زیاد مهم نیست
مهم اینه که دل و ذهن روشنی داشته باشیم و از روشنی بنویسیم
مثل ته دیگ سیب زمینی، مثل وجوج

ممنون برای ارزویی که برام کردی، خودمم امیدوارم

آرزو میکنم همیشه قلب و روح روشنی داشته باشی و همیشه از روشنی بنویسی
یجوری که تاریکی جرات نکنه سایه بندازه روی روشنی هات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان