از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

رویای نصفه نیمه

دیشب خوابتو دیدم دیوونه من

داشتیم قدم میزدیم، مث همیشه

سرد بود و دستای همو محکم گرفته بودیم

چشمات پر بغض بود

خودتو انداختی تو بغلم و محکم گرفتمت بین دستام

هم تو آروم شدی، هم من

ریه‌هامو پر کردم از عطرحضورت

جاری شدی در من

سرتو گرفتم بین دستام

نگاهم رو دوختم به صورت ماهت

پیشونیتو بوسیدم

مثل همیشه

و بیدار شدم

ای کاش این رویا هیچوقت تموم نمیشد

کاش اون روزا ادامه داشت تا ابد

تا .......

دلم خیلی تنگه واسه دیدنت

واسه بودنت، واسه همه چی

واسه قهرکردنات، واسه دوس داشتنات

ولی مهم نیست

واقعا هم فکرنکنم برات مهم باشه

تو خوب باش. تو خوشحال باش.

تو‌ خوشبخت باش

من میگذرونم

همین

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان