از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

در ادامه‌ی پایان آبان ماه

امروز آخرین روز از برج زیبایم، آبان ماه بود

و من در سگ اخلاق ترین حالت ممکن خودم بودم

پاچه‌ی همه‌رو از دم گرفتم

حوصله‌ی خودمم نداشتم

نمیدونم چرا

واسه اینکه آخر آبان شده یا شایدم تو دوره باشم

ولی نه، دوره که نمیشه. اصن در توانم نیست

ولی حالم خوب نیست

دلم پر میکشه واسه اینکه یه بار دیگه ببینمش

اینم که شد دیالوگ فیلم

ولی به هرحال

من حالم بده

خوب نیستم

دلم تنگ شده

تنگ میشه

واسه آبان

واسه زندگیم

واسه ماه قشنگم

کاش یه جایی داشتم برم یه دل سیر

یه دل سیر چیکار کنم؟

غلط بکنم یه دل سیر

۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
وجوج جیم
۰۲ آذر ۱۶:۰۹

https://www.aparat.com/v/SduXC

این لینک تریلرش هست توی سایت آپارات.خود فیلم رو فکر کنم‌بتونید توی فیلمیو پیدا کنید.سایت های ایرانی باز میشه

پاسخ :

هنوز ندیدم
وجوج جیم
۳۰ آبان ۲۱:۲۲

با خوندن این پست یاد فیلم در دنیای تو ساعت چند ‌است افتادم.شایدم‌بی ربط باشه اما اگه توی سایت های ایرانی میتونید پیداش کنید واقعا نابه.شاید دلتنگی و بی حوصلگی رو به چیز بهتری تبدیل کنه

پاسخ :

پیداش مبکنم
ولی اگه نت وصل بشه
فعلا که نمیشه، یا سخت میشه
فیلمش ایرانیه یا خارجی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان