از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

۹آبان۱۴۰۰

به رسم عادت هرساله

اگه هیچ پستی هم نذارم، از پست روز تولدم نمیتونم بگذرم

امسال متفاوت‌تر از همیشه بود

به قدری سرم شلوغه و از لحاظ جسمی پوکیدم

که وقت نداشتم فکرکنم ۹آبان شده

یهو به خودم اومدم دیدم، عه! دارن بهم تبریک میگن

هرسال روز تولدم غمگین بودم، ولی امسال خوبه حالم

هر سال فکرمیکردم یکسال از عمرم کم شده، ولی امسال میدونم یکسال بزرگتر شدم

اینکه دارم ۳۰سالگی رو به خودم نزدیک میبینم و هنوز خیلی کارهارو نکردم

باعث میشه نگران بشم

هنوز درگیر یه موضوعی‌ام که فکرمیکنم اردیبهشت ۴۰۱ تموم میشه

هنوز پایه و اساس کارم، اونجوری که میخوام نیست

هنوز به بیزینسم اطمینان ندارم، قوی نیست

هنوز دارم به راه های جدید فکرمیکنم

هنوز تنهام و شریکی توی زندگیم ندارم

هنوز نمیدونم چطور باید یه نفر واسه ادامه ی راهم رو پیدا کنم

خیلی چیزها هنوز واسم گنگ و مبهم

معلوم نیست

نمیتونم ببینم آیندش رو

ولی صفره ۳۰ سالگی رو ازینجا میبینم

حیف که آدمیزاد فقط یک عمر داره

شاید اگه فرصت داشت، توی عمر دومش، بهتر زندگی میکرد

 

حتما تا الان میدونین که چقدر حس و احساس در روحیات من دخیل

سهم زیادی از حال خوب این۹آبان، بخاطر تبریک ویژه‌ی یه مهرماهی مهربون بود

هرسال یادش میرفت ولی امسال سنگ تموم گذاشت

دمت گرم دوست قدیمی

 

دلیل حال خوب هم باشیم

اینجوری دنیامون قشنگتره

شب بخیر

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان