از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

ساعت ۲۴

ساعت از ۱۲ نیمه شب گذشته

و از آخرین باری که خوابیدم، ۲۴ ساعت میگذره

با لته یا لاته‌ای هم که امشب خوردم، قطعا این روند ادامه خواهد داشت

زیر چشمهام گودتر از همیشه شده

۹۰ درصد ارتباطم با محیط پیرامون، طی ۲۴ساعت گذشته، فقط با بالا و پایین کردن سر بوده

تعداد واژگانی که استفاده کردم، از ۲۰ عبور نمیکنه

و همه‌ی اینها یعنی

فکرم مشغوله

سخت، فکرم مشغول

درگیر تر از همیشه

تاحالا شده بخوای بری رشت، بعد یکی بیاد بگه بیا بریم بندرعباس

بعد باهاش بری؟

من میخواستم برم رشت، ولی الان یاسوجم

میتونم ادامه بدم تا بندرعباس که معلوم نیست چی میشه

یا میتونم اولین دوربرگردون، دور بزنم و برم طرف رشت

اگه برم، خودم آسیاب میشم

اگه نرم، همسفرم آسیاب میشه

تاحالا انقدر گمراه، بی‌هدف و پوچ نبودم

​​​نمیدونم بعد از این روزها، چه اتفاقی خواهد افتاد

شاید تا اخر فروردین معلوم بشه

شایدم همچنان گیج و گم به راهم ادامه بدم

و عمرمو تباه کنم

نمیدونم

هیچی

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
زری ...
۱۳ فروردين ۰۲:۰۶

یا خود خدااا

با این وضعیت بی خوابی که پشت فرمون نمیشینین ان شالله ؟ !

پاسخ :

یعنی من انقدر گنگ نوشته بودم!
همش تمثیل بود اینا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان