از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایی که از رگ گردن به من نزدیکتر است

سرعتم زیاد نبود

روی موتور بودم و واسه خودم زمزمه میکردم

وای وای دل من، شده عاشق نگات

آروم آروم میرفتم

که یهو یه چیزی محکم خورد توی بادگیر(تلق) موتور

اونو شکست و فرمون پیچید و یه چیزی از کنار چشمم رد شد

مات و مبهوت بودم که چی بود

از آسمون چیزی افتاد!؟

که دیدم چندتا لوله کنار صورتمه

بله

وانتی چندتا لوله بارزده بود

غیراصولی بودنش که هیچی

یه دستمال به تهش نبسته بود که آخره لوله ها پیدا باشه

پیاده شد و وقتی دید سالمم

همونجوری رفت

بدون اینکه بازم دستمال ببنده


فقط یه معجزه بود که سالم موندم

اگه تلق نبود، اگه فرمون پیچ نخورده بود

چشمم میترکید

ولی الان بدون یه خراش دارم پست میذارم

صبح قبل ازینکه برم بیرون

صدقه گذاشتم

معمولا یادم میرفت

ولی امروز گذاشتم

الهی شکرت

مواظب همه باش

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان