از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

موزون

دلم میخواد موزون بنویسم

با احساس بنویسم

ولی هرچی بیشتر تلاش میکنم

کمتر امیدوار میشم

یه چیزی در من بوده که الان دیگه نیست

یا به خواب رفته

یا نمیدونم

فقط دلم برای از عمق دلم نوشتن تنگ شده

الهی برا خودم بمیرم

۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دختر خوب
۰۹ ارديبهشت ۱۴:۲۵
هر جا،هر کتاب،میخوام دنیاهای دیگه ای رو به زندگیت باز کنی!

پاسخ :

چند روزی شعر خوندم
بدتر شد
خخخخخ
نخونم بهتره
دختر خوب
۲۸ فروردين ۱۲:۴۹
بیا کتابخونه ثبت نام کن و کتاب بخون و نتیاجش رو با ما به اشتراک بذار...بیا سعی کن حواستو بعد این همه روز پرت کن!
بیا خودتو گول بزن!
بیا دنبال آدمای جدیدی تو زندگیت باش!
بیا....

پاسخ :

حواسمو هرجا که پرتش میکنم، میوفته سمت اون
انگار همه جا هست
خودمونیم، به کسی نگیا، یه وقتایی فکرمیکنم خل شدم.دیوونه شدم
آخه ادم انقدر متعصب و احساسی
اونم پسر
شورشو دراوردم دیگه

این کتابخونه ای که دعوتم کردی، کجاست؟
دعوتتو میپذیرم چون بشدت به تحول نیاز دارم
کتاب میتونه گزینه ی خوبی باشه، اگه شعر باشه که چه بهتر
کجا بیام ثبت نام؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان