از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

وقت اضافه

چندشبه که

حرف واسه گفتن دارم

ولی وقت ندارم

دیگه دارم از بیخوابی بیهوش میشم وقتی میرسم

شاید فرداشب نوشتم

شبخوش

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دختر خوب
۲۴ ارديبهشت ۱۳:۳۵
پاک کن پاک کن پیام قبلیمو تو همین پست!
اشتباهم گذاشته بودین !یو رو با اُ عوض کردم نشد،خط ریر و منها رو عوض کردم شد!
وقتی میخوان وارد بتون بشین میگه کدوم وب آقای هردنبیل یا کافه دلتنگی!دیگه وارد میشین و دسترسی کامل به همه جا هم دارین!
خب این از وب!یه براندازیش بکنین!نظرات اساسی و بنیادی راجع به همه چیش بهم بدین!قالب بسازین براش کلمه هاشو عوض کنین،÷ست بزنین،هدف تعیین کنین!همهچی همه چی!
نت دارم فقط خستس!دیر به دیر چک میکنم!

پاسخ :

خخخخخخخخخخخ
مردم از خنده
ادم دیده بودی به این اندازه شوووت؟!
پاکش کردم
اوکی اوکی
یاد گرفتم
دارم نگاهش میکنم
نظر هم چشم، ولی بنظرم کلیاتش کم کم از کار درمیاد
این کارا که خیلیییییییییی شد
قالب و مدیریتش با دخترخوب
سلیقه دخترا بهتره واسه این امور
پست میذارم، یه جیزایی تو فکرم هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان