از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

مثل من، مثل تو

همشهری عزیز

وجوج داستان نویس

این بار پستش کردم و کامنت برات نذاشتم

چون دلم به درد اومد و باید سبک‌ میشد

اگه منم دوسال از نوشتن اخرین داستانم میگذشت

و سوژه نداشتم، از خودم ناامید میشدم و قلبم فشرده میشد؟!

من

دوساله که داستان زندگیمو از دست دادم

من آرزوهامو باختم و خاک کردم

قلبم فشرده نه، مچاله شد روزیکه همه احساسم جلو چشمم لگدمال شد

از خودت ناامید شدی واسه اینکه سوژه نداری؟!

چطور میتونی احساس ناامیدی کنی؟ خجالت بکش

چندتا داستان و شخصیت و سوژه داشتی؟! که فکرمیکنی تموم شدن!

نویسنده‌های بزرگ، چطور اینکارو میکنن؟

بنویس از درزدیوار تا دکمه پیراهن داماد

 

نمیدونم ممکنه از حرفام ناراحت بشی یا انگیزه پیدا کنی

قصد من که انگیزه دادن بود

فقط خواستم بگم، واسه چیزی بشکن که ارزش شکسته شدن داشته باشه

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
وجوج جیم
۱۷ آبان ۱۱:۱۳

من واقعا احساس شرمندگی و خجالت میکنم.بخاطر اینکه نمیتونم کمی برای چیزی که واقعا میخوام وقت بذارم

احساس بدم بخاطر این بود که از خیلیا شنیدم بعد از یه وقفه دیگه نتونستن برگردن و شروع کنن.کنکورم‌ این وقفه رو به وجود اورده اما سعی میکنم اجازه ندم برای همیشه متوقف بشه

درباره اتفاقات گذشته بجز متاسف بودن چیز دیگه‌ای ندارم که بگم.ابگم.اما امیدوارم روزهای بهتری بیاد.برای همه ما

پاسخ :

نمیدونم چه هدفی رو دنبال میکنی
ولی توی همین شهر کوچیک خودمون
کسی رو میشناختم که عاشق نوشتن بود
کنکور داد و رشته ادبیات قبول شد
و رفت دنبال علاقش
یعنی همون نوشتن
اگه کنکورت تورو توی اون مسیر قرار میده
نگرانش نباش
چون بعد از این وقفه، باز برمیگردی توی مسیر

یه تجربه‌ی شخصی هم برات بگم
سنت که بالامیره، بعضی چیزا درونت عوض میشه
چندوقت پیش داشتم دستنوشته و تیکه کاغذهایی که چندسال پیش نوشته بودمو میخوندم
الان هرگز نمیتونم مث اونارو بنویسم
چراییشو نمیدونم، واسه همین میذارم پای سن و سال

امیدوارم موفق و موفق و موفق باشی
و‌به چیزی که دوس داری برسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان