از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

آدم مجازی

من آدم مجازی‌ام

بودن من به این فضا مال امروز و دیروز نیست!

با اینترنت لاکپشتی دایال آپ و کارت اینترنت اومدم

از همون‌ روزا اینجارو واسه حرف زدن انتخاب کردم

واسه غرغرکردن، واسه دردودل کردن، واسه تقسیم شادی و ...

با این روند توی این فضا بزرگ شدم

من بلد نیستم بشینم جلوی یکی و باهاش حرف بزنم

نمیتونم سرمو بذارم رو شونه‌ی یکی و باهاش حرف بزنم

ولی برعکس، شونه ی خوبی دارم واسه بقیه که سر بذارن روش و حرف بزنن

شنونده ی خوبی هستم

تنها کاری که منو تخلیه میکنه، نوشتنه

نه اینکه موزون بنویسم. نه

از دلم بنویسم، از مشغولیاتم، از خوشیام، از بدبختیام

(ادامه دارد)

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان