از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون موضوع

بغض گلویم را می‌فشارد

دستانم میلرزد

شنیده‌اید که میگویند مردها گاهی بچه میشوند؟

حال الان من است

شده‌ام پسر بچه‌ای غمگین که آغوشی میخواهد برای نوازش

شاید گریستن، شاید فقط نوازش

توانم تمام شده

دلم شکسته شده و غرورم خرد شده

پناهگاهی میخوام تا دوباره خود را بیابم

ولی نیست، ندارمش

نیست کسی که همراه باشد و من را بلد باشد

بلد بودن خیلی مهم است

اگر من را بلد باشد، میداند باید پسربچه را در آغوش کشد و چیزی نگوید

فقط اجازه دهد او خودش را بیابد تا دوباره روی پا شود

اگر شنیدید جوانی سکته کرده، رگ قلب یا سرش گرفته و به خواب ابدیت فرو رفته

جای تعجب نیست

حتما که تنها بوده

که نتوانسته جایی را بیابد برای خالی کردن دلش

چه شب سختیست امشب

زودتر بکن ای صبح طلوع

شاید بهتر شد

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
دختر خوب
۰۷ شهریور ۱۸:۲۴

اوهوم!

هر تصمیمی که میدونی درستتره رو ادامه بده...دیوووونه وار...

پاسخ :

مشکل اینجاست که نمیدونم کدوم راه درسته!
تجربه نشون داده اینجور مواقع
میزنم به سیم آخر و احمقانه تصمیم میگیرم
دختر خوب
۲۷ مرداد ۱۸:۴۳

 خوبی تو!

تنها جمله ای که میخواستم حرف تو بود! نوشتی دیوانه وار ادامه بده!

دیوانه وار ادامه میدم!

دیوانه وار ادامه بده...

بالاخره درست میشه مرد!

بیشترم بنویسی بد نیست!

 

 

پاسخ :

تو دختر خوب با شهامتی هستی
ادامه بده.‌ حتما میرسی به چیزی که میخوای

هم خوبم. هم خوب نیستم
گیرم توی دوراهی
دوراهی سرنوشت ساز
که یه راهش باید هرچی دیوانه‌وار تا اینجا اومدم‌و بذارم و راه عوض کنم
یه راه دیگش ولی دنباله‌ی همونه
یه آدمی مث من که عاشق ارامش و تنهایی و سکوته، وقتی هیچکدوم‌ اینارو نداشته باشه
هر روز و شبش عذابه
تا میخوای یه نفس بکشی، یه تصمیم دیگه.‌یه مسیر دیگه
زندگیه دیگه، هر روز همینه
شاید اساسا با زندگی مشکل دارم.‌نمیفهمم چرا توش ارامش نیست
بالاخره درست میشه، ولی اون موقع دیگه ما خراب نشدیم؟

دستم به نوشتن نمیره دیگه
حوصله ندارم. دنبال سکوت میگردم و ارامش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان