از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد

بسم الله الرحمن الرحیم

یک روز مهم

امروز، چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹

یکی از مهمترین و سرنوشت‌سازترین روزهای زندگی من خواهد بود

راس ساعت ۱۳ نامه ای به دستم خواهند داد

که میتونه تا سرحد مرگ خوشحالم کنه

یا تا سر حدمرگ ناراحتم کنه

 

پ.ن: دختر خوب، تولدت یادمه

ولی تبریک اصلی میذارم واسه فردا که تمرکز داشته باشم

حواسم سرجاش باشه

ساعت یک ظهر که بشه، خبر خوبی خواهم داشت

دلم‌ روشنه به خبر خوب

 

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
وجوج جیم
۱۳ آذر ۱۱:۰۵

دوست ها معمولا از خوشحالی دوستاشون خوشحال می‌شن

به هر حال منتظر شیرینی هستیم!

پاسخ :

منطقی بود. قانع شدم :)
چشم
اگه اونی که شد میخوام، شیرینی هم روی چشم
زری ...
۱۲ آذر ۱۳:۰۵

اگه نامه خصوصی نیس میتونین منتشر کنین ؟؟؟

پاسخ :

جوابش رفت واسه یک ماه دیگه
امروز بی‌خبرم و میگن بی خبری خودش خوش خبریه
جوابش که بیاد
حتما میگم
وجوج جیم
۱۲ آذر ۱۰:۲۲

نشستم به کارام برسم و اومدم دیدم یه ستاره اینجا روشنه.

چقدر خوشحالم برای شما

و برای دختر خوب که باید تولدش باشه:)(از اینجا مبارکت باشه دختر!)

...

اتفاقای خوبی برای من افتاده.فکر کنم دارم یاد میگیرم بپذیرم و تلاش کنم که همه چیز بهتر بشه

منتظر شیرینی هستیم!

پاسخ :

منم خوشحالم که نشستی به کارات برسی و آه نمیکشی
اینم یه مرحله از زندگی و رشد که داری سپری میکنی
میدونم که خوب سپریش میکنی و از پسش برمیای

راستش امروز که نه خبر خوبی دارم. نه خبر بدی
رفت تا یک‌ماه دیگه

فقط این وسط چرا واسه من خوشحال بودی رو نفهمیدم. خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
هر وقت فکر کردین به پوچی رسیدین
به اطرافتون با دقت نگاه کنین
از درز دیوار تا دکمه پیراهن داماد
بهانه هست واسه شاد زندگی کردن
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان